Nie słabnie popularność rynku e commerce i coraz więcej osób decyduje się na to, by prowadzić sklepy internetowe. Co za tym idzie, jest też dużo narzędzi i aplikacji, które tego typu działalność ułatwiają. Jednym z nich jest platforma Shopify. Tu intuicyjne rozwiązania świetnie sprawdzają się zarówno z punktu widzenia sprzedawców, jak i kupujących. Najpopularniejsza na świecie platforma sklepowa SaaS to też idealny sposób na to, by rozwijać swój wirtualny biznes.
Dlaczego warto wybrać platformę Shopify?
O platformie sprzedażowej Shopify z brandactive.pl mówi się dużo, a stale rosnące grono zadowolonych klientów niewątpliwie jest jej najlepszą reklamą. Kanadyjska aplikacja to narzędzie, które umożliwia prowadzenie sklepu online i daje innowacyjne narzędzia dla marketingu internetowego, co ma duże szanse przełożyć się na sukces. Platformę Shopify wybierają klienci, którzy chcą przenieść silnik swojego sklepu internetowego na inny system. Poza tym to rewelacyjne rozwiązanie dla tych osób, które chcą rozszerzyć handel stacjonarny o opcję online lub też po prostu startują w branży.
Funkcjonalne rozwiązania na platformie sprzedażowej Shopify
Za pomocą Shopify plus nie tylko tworzymy sklepy internetowe, ale również dobrze je promujemy, docieramy do odbiorców oraz sięgamy po kolejne nowoczesne rozwiązania w branży. Sama aplikacja ma takie rozwiązania, które przydają się w codziennym prowadzeniu strony. Jest polecana dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, a także daje szereg gotowych narzędzi niezbędnych w e commerce. Jest prosta, intuicyjna i elastyczna – tym samym dostosowana do potrzeb prowadzących sklep oraz całego globalnego rynku. Z pewnością potencjał platformy to przede wszystkim dedykowane aplikacje, gotowe szablony czy polskie płatności, a także możliwość migracji sklepu z każdego innego systemu. Jeśli chcesz sprzedawać skutecznie, warto się zainteresować tą platformą.
Jak działa platforma Shopify?
Shopify to platforma działająca w modelu Software-as-a-Service (SaaS). To znaczy, że w ramach subskrypcji otrzymuje się dostęp do aplikacji, a certyfikowani specjaliści stają się ważnym wsparciem dla twojego biznesu. W praktyce tak długo, jak się płaci abonament, można korzystać z platformy. Bez problemu również w każdym momencie da się zrezygnować z subskrypcji. A daje ona dostęp do takich narzędzi jak koszyk zakupowy, integrację z systemami płatności i dostaw dostępnych na polskim rynku lub też na całym świecie. Da się również z poziomu sklepu przeprowadzić kampanię reklamową w mediach społecznościowych, co obecnie jest niezwykle ważnym elementem promocji i narzędziem sprzedaży.