oklejanie samochodow

Jeśli szukasz reklamy, która charakteryzować się będzie dużymi zasięgami i mobilnością, nie znajdziesz lepszego rozwiązania niż reklama tranzytowa, czyli szeroko rozumiane oklejanie samochodów.

Posiadasz własną flotę pojazdów, a Twoich pracowników często można spotkać w terenie? Koniecznie przyjrzyj się bliżej temu doskonałemu narzędziu marketingowemu!

Czym jest reklama tranzytowa?

Oklejanie samochodów najczęściej polega na pokryciu powierzchni pojazdu specjalną, dedykowaną dla tego celu folią. To działanie umożliwia nam w relatywnie krótkim czasie zmienić wygląd pojazdu poprzez umieszczenie na nim dowolnie zaprojektowanej reklamy.

oklejanie samochodow

Jak pokazują badania, ta forma promocji biznesu jest jednym z najskuteczniejszych i sprawdzonych rozwiązań, na którego wybór firmy decydują się już od wielu lat. Sporo dużych i bardzo znanych marek doskonale kojarzymy właśnie dzięki tego typu działaniom promującym.

Jak mówi Remigiusz Rygoł, właściciel agencji reklamowej GrawerPix: “Główną zaletą oklejania samochodów jest mobilność tego rozwiązania i generowane dzięki niemu zasięgi, nawet jeśli nasza flota liczy tylko kilka aut. Chcąc dotrzeć do dużej grupy odbiorców w możliwie wielu miejscach, nie ma lepszego rozwiązania, które zagwarantuję nam sukces na tym polu. Nasza firma zajmuje się projektowaniem, wizualizacją, doborem materiałów oraz fachowym doradztwem, zaś wykonanie, tj. aplikacje folii powierzamy tylko certyfikowanym i doświadczonym pracownikom”.

Czym warto zdecydować się na oklejanie samochodów?

Nie ulega wątpliwości, że reklama tranzytowa jest niezwykle skutecznym działaniem, które pomoże nam dotrzeć do wielu potencjalnych klientów, systematycznie rozbudowując tym samym bazę odbiorców naszych usług lub produktów.

Mobilność tego rozwiązania zapewni nam szerokie zasięgi i rozpoznawalność naszego biznesu w wielu miejscach – tam gdzie akurat przebywają nasi przedstawiciele.

Ten format reklamy jest doskonałym rozwiązaniem dla każdego rodzaju biznesu i niezwykle skutecznym sposobem na zapisanie się w pamięci klientów.