Coraz większa rzesza przedsiębiorców zaczyna doceniać moc odpowiednio przygotowanej strategii marketingowej. Jeśli dopiero rozpoczynasz działalność bądź rozważasz zaopatrzenie swojej firmy w gadżety i inne akcesoria reklamowe, to warto zwrócić uwagę na pufy reklamowe. Chcesz się dowiedzieć więcej? W poniższym artykule przybliżymy ten rodzaj nośnika reklamowego, skupiając się na jego zaletach.
1. Pufy reklamowe – co to za gadżet?
2. Pufy z logo – czy warto je wykorzystać w strategii marketingowej swojej firmy?
Pufy reklamowe – co to za gadżet?
Na początek warto wyjaśnić, co to za gadżet i w jakich sytuacjach się sprawdzi. Pufy reklamowe to po prostu standardowe siedziska. Z tą tylko różnicą, że są to produkty w pełni personalizowane. Patrząc na pufy przez pryzmat strategii marketingowej, jest to zupełnie oczywiste – każda firma ma bowiem swoje logo lub unikatowe hasło, które zostaje umieszczone na tego typu gadżetach. Producent puf – na zamówienie konkretnego klienta – umieszcza na pufach lub wszywkach do puf wybrany przez klienta tekst lub logo.
W jakich sytuacjach sprawdzą się takie pufy z nadrukiem? To doskonały sposób na zareklamowanie swojej firmy podczas wszelkiego rodzaju eventów, spotkań, konferencji, szkoleń. Słowem – wszędzie tam, gdzie potencjalni klienci będą korzystać z siedzisk. Jest to dość nieoczywiste i oryginalne rozwiązanie, ale dzięki temu przykuwa uwagę i pozwala osiągnąć zamierzony efekt oraz spełnić założenia strategii marketingowej firmy.
Pufy z logo – czy warto je wykorzystać w strategii marketingowej swojej firmy?
Pufy z logo to ciekawe i skuteczne narzędzie marketingowe, co można wywnioskować z poprzedniego akapitu. Ich największą zaletą jest oczywiście możliwość personalizacji; właściwie na każdej możliwej płaszczyźnie.
Pufy z nadrukiem można podzielić na takie kategorie, jak:
- Pufa Bag, Pufa XL,
- Pufa Pillow, Pufa Piłka,
- Pufa Kostka,
- Fotel Milano,
- Fotel Sit.
Pufy można zatem wybrać pod kątem ich kształtu, ale nie tylko. Do indywidualnego wyboru klienta pozostaje również tkanina (kodura i skóra ekologiczna, tkanina indor i outdoor). Kolejnym elementem jest kolor, który również można dopasować do własnych upodobań. Warto wziąć pod uwagę na przykład wykonanie pufy z logo w kolorze przewodnim firmy. Jeżeli zaś chodzi o funkcję pufy jako nośnika reklamy, to do wyboru są różne techniki zadruku bądź żakardowe wszywki. Reklama może objąć całą powierzchnię pufy, jej fragment lub znaleźć się tylko na wszywce.
Jeżeli zaś w Twojej przedsiębiorczej głowie zrodził się niebanalny pomysł na siedzisko jako nośnik reklamy, to nic nie stoi na przeszkodzie, byś przygotował unikatowy projekt. Taki oryginalny gadżet z pewnością przykuje uwagę klientów i doskonale spełni swoją funkcję, a przecież o to właśnie chodzi!