Dziś konsekwentna obecność w mediach społecznościowych jest nie tylko opcją; to konieczność każdej marki.
Bez względu na to, czy Twoja firma jest mała, średnia, duża, online czy offline – sieci społecznościowe zapewniają każdemu doskonałą okazję i korzyść.
Być może najważniejszą rzeczą, jaką media społecznościowe mogą zrobić dla każdego rodzaju firmy, jest zaangażowanie klientów w zupełnie nowy sposób. Sieci społecznościowe pozwalają właścicielom firm na nawiązywanie osobistych kontaktów z klientami i budowanie z nimi więzi zaufania.
Możesz łatwo udostępniać artykuły, zdjęcia, filmy i inne treści, informując potencjalnych i obecnych klientów o bieżących wydarzeniach i ofertach firmy.
Nasze wskazówki
Wskazówki, które przedstawiliśmy w tym artykule niekoniecznie wysadzą twoje obserwacje w mediach społecznościowych z dnia na dzień. Ale jeśli skupiasz się na wysokiej jakości obserwatorach, jedynym sposobem na ich zdobycie jest zarabianie ich organicznie. A to wymaga czasu i wysiłku.
# 1 Generuj wysokiej jakości treści
Najbardziej oczywistą wskazówką, aby zwiększyć liczbę obserwujących w mediach społecznościowych od większości sprzedawców, jest tworzenie wysokiej jakości treści, które rezonują z odbiorcami.
Pamiętaj, że dzisiejszy konsument treści jest bardzo niespójny: jeśli opublikujesz coś nieprzyzwoitego lub niewystarczająco ekscytującego, ludzie natychmiast anulują subskrypcję.
Co tak naprawdę określa jakość treści?
- Jest określony przez dane;
- osiąga cele marketingowe;
- dobrze plasuje się w Google;
- ma niezwykły CTR (współczynnik klikalności);
- ma duże zaangażowanie w mediach społecznościowych;
- konwertuje.
# 2 Użyj podpisu e-mail
Firmy wysyłają setki e-maili każdego dnia. Pomyśl tylko, ile szans stracisz, nie promując swoich kont w mediach społecznościowych za pomocą każdego e-maila. Oczywiście wydaje się niewłaściwe, aby wszyscy pracownicy firmy prosili odbiorców o śledzenie profilu firmy w sieciach społecznościowych w każdym wysyłanym e-mailu.
Ale nie martw się, profesjonalne podpisy e-mail są doskonałym, tanim kanałem do tego. Po prostu dodaj ikony społecznościowe do podpisów e-mail swoich pracowników i spraw, aby codzienna komunikacja e-mail była naturalną częścią Twoich wysiłków na rzecz zwiększenia liczby subskrybentów w mediach społecznościowych.
# 3 Zrób harmonogram
Jeśli jesteś zdezorganizowany swoimi postami w mediach społecznościowych i nie masz harmonogramu, zapomnisz rzeczy. Lub publikuj rzadziej. Dlatego ważne jest, aby utworzyć kalendarz treści, który da Ci ogólny obraz nadchodzących rzeczy.
Wakacje, konkursy, premiery produktów i wiele innych ważnych wydarzeń można zaplanować z wyprzedzeniem i umieścić w kalendarzu.
# 4 Opublikuj w te same dni
Dbaj o spójność podczas publikowania w sieciach społecznościowych. Na przykład, jeśli zdecydujesz, że częstotliwość publikowania w mediach społecznościowych powinna wynosić trzy razy w tygodniu (np. W poniedziałek, środę i niedzielę), wiesz, że musisz utworzyć lub dobrać treść, aby wypełnić ten harmonogram. Gdy jesteś konsekwentny, Twoi odbiorcy wiedzą, że mogą odwiedzać Twoje strony w określone dni i oczekiwać od Ciebie nowego postu.
# 5 Dodaj przyciski śledzenia do swojego bloga
Wielu właścicieli firm zaniedbuje link do swoich profili w mediach społecznościowych na swojej stronie internetowej. Jednak idealnie, Twoja witryna powinna zawsze działać, aby zwiększyć liczbę fanów mediów społecznościowych. Gdy odwiedzający odwiedzają Twój blog / witrynę i cieszą się z twoich treści, są szanse, że chcą śledzić Cię w sieciach społecznościowych, aby nie przegapić kolejnych postów. Nie spiesz się i dodaj te przyciski do swojego bloga.
Kluczowe dania na wynos
- Treść jest zawsze „królem”. Skorzystaj ze swoich statystyk, aby określić, które posty i tematy rezonują z odbiorcami;
- być regularny i konsekwentny;
- w miarę możliwości uwzględniaj przyciski śledzenia w mediach społecznościowych (strona internetowa, blog, podpis e-mail);
- utwórz podpis e-mail.