social

Dziś konsekwentna obecność w mediach społecznościowych jest nie tylko opcją; to konieczność każdej marki.

Bez względu na to, czy Twoja firma jest mała, średnia, duża, online czy offline – sieci społecznościowe zapewniają każdemu doskonałą okazję i korzyść.

Być może najważniejszą rzeczą, jaką media społecznościowe mogą zrobić dla każdego rodzaju firmy, jest zaangażowanie klientów w zupełnie nowy sposób. Sieci społecznościowe pozwalają właścicielom firm na nawiązywanie osobistych kontaktów z klientami i budowanie z nimi więzi zaufania.

Możesz łatwo udostępniać artykuły, zdjęcia, filmy i inne treści, informując potencjalnych i obecnych klientów o bieżących wydarzeniach i ofertach firmy.

Nasze wskazówki

Wskazówki, które przedstawiliśmy w tym artykule niekoniecznie wysadzą twoje obserwacje w mediach społecznościowych z dnia na dzień. Ale jeśli skupiasz się na wysokiej jakości obserwatorach, jedynym sposobem na ich zdobycie jest zarabianie ich organicznie. A to wymaga czasu i wysiłku.

# 1 Generuj wysokiej jakości treści

Najbardziej oczywistą wskazówką, aby zwiększyć liczbę obserwujących w mediach społecznościowych od większości sprzedawców, jest tworzenie wysokiej jakości treści, które rezonują z odbiorcami.

Pamiętaj, że dzisiejszy konsument treści jest bardzo niespójny: jeśli opublikujesz coś nieprzyzwoitego lub niewystarczająco ekscytującego, ludzie natychmiast anulują subskrypcję.

Co tak naprawdę określa jakość treści?

  • Jest określony przez dane;
  • osiąga cele marketingowe;
  • dobrze plasuje się w Google;
  • ma niezwykły CTR (współczynnik klikalności);
  • ma duże zaangażowanie w mediach społecznościowych;
  • konwertuje.

# 2 Użyj podpisu e-mail

Firmy wysyłają setki e-maili każdego dnia. Pomyśl tylko, ile szans stracisz, nie promując swoich kont w mediach społecznościowych za pomocą każdego e-maila. Oczywiście wydaje się niewłaściwe, aby wszyscy pracownicy firmy prosili odbiorców o śledzenie profilu firmy w sieciach społecznościowych w każdym wysyłanym e-mailu.

Ale nie martw się, profesjonalne podpisy e-mail są doskonałym, tanim kanałem do tego. Po prostu dodaj ikony społecznościowe do podpisów e-mail swoich pracowników i spraw, aby codzienna komunikacja e-mail była naturalną częścią Twoich wysiłków na rzecz zwiększenia liczby subskrybentów w mediach społecznościowych.

# 3 Zrób harmonogram

Jeśli jesteś zdezorganizowany swoimi postami w mediach społecznościowych i nie masz harmonogramu, zapomnisz rzeczy. Lub publikuj rzadziej. Dlatego ważne jest, aby utworzyć kalendarz treści, który da Ci ogólny obraz nadchodzących rzeczy.

Wakacje, konkursy, premiery produktów i wiele innych ważnych wydarzeń można zaplanować z wyprzedzeniem i umieścić w kalendarzu.

# 4 Opublikuj w te same dni

Dbaj o spójność podczas publikowania w sieciach społecznościowych. Na przykład, jeśli zdecydujesz, że częstotliwość publikowania w mediach społecznościowych powinna wynosić trzy razy w tygodniu (np. W poniedziałek, środę i niedzielę), wiesz, że musisz utworzyć lub dobrać treść, aby wypełnić ten harmonogram. Gdy jesteś konsekwentny, Twoi odbiorcy wiedzą, że mogą odwiedzać Twoje strony w określone dni i oczekiwać od Ciebie nowego postu.

# 5 Dodaj przyciski śledzenia do swojego bloga

Wielu właścicieli firm zaniedbuje link do swoich profili w mediach społecznościowych na swojej stronie internetowej. Jednak idealnie, Twoja witryna powinna zawsze działać, aby zwiększyć liczbę fanów mediów społecznościowych. Gdy odwiedzający odwiedzają Twój blog / witrynę i cieszą się z twoich treści, są szanse, że chcą śledzić Cię w sieciach społecznościowych, aby nie przegapić kolejnych postów. Nie spiesz się i dodaj te przyciski do swojego bloga.

Kluczowe dania na wynos

  • Treść jest zawsze „królem”. Skorzystaj ze swoich statystyk, aby określić, które posty i tematy rezonują z odbiorcami;
  • być regularny i konsekwentny;
  • w miarę możliwości uwzględniaj przyciski śledzenia w mediach społecznościowych (strona internetowa, blog, podpis e-mail);
  • utwórz podpis e-mail.