marketing

Platforma Rating Captain zdecydowała się stworzyć ranking najlepszych agencji SEO w naszym kraju. Topowe marki z branży zostały wyłonione za pomocą Map Google i szczegółowo przeanalizowane. Te agencje SEO są bardzo wysoko oceniane i są wzorem do naśladowania w zarządzaniu opiniami. Kto przecież może znać się lepiej na marketingu internetowym jak nie topowe agencje SEO.

Czym dokładnie jest ranking opinii 

Rating Captain jest to platforma, która powstała dla budowania zaufania do firm. Dzięki temu specjaliści z tej platformy wyłonili najlepsze agencje SEO. Taki ranking to klasyfikacja firm, które zostały wyświetlone po wpisaniu w wyszukiwarkę MAP Google słowa kluczowego „agencje SEO” i mają ustawioną lokalizacje na cały kraj. W ramach przeprowadzonych audytów specjalisty z platformy wzięli pod uwagę:

  • Średnią ocen
  • Liczbę opinii
  • Opinie w ostatnim kwartale 
  • Odsetek opinii bez tekstu
  • Średnią długość opinii

Raporty z audytów zawierają ogromną liczbę szczegółowych informacji, wszystkie można przeczytać na stronie Rating Captain. W tym rankingu na pierwszym miejscu pojawia się firma SEOSEM24. Opinie SEOSEM24 według rankingu są w kategorii A czyli najwyżej oceniane. Dla wszystkich firm, które znalazły się w tym rankingu, jest to spore wyróżnienie, ponieważ w Polsce jest spora ilość firm specjalizujących się w marketingu internetowym.

Zbieranie opinii od klientów ma znaczenie

Jak widać po sukcesie firmy SEOSEM24 zbieranie opinii ma ogromny wpływ na rozwój firmy. Każdy klient przed dokonaniem zakupu sugeruje się recenzjami innych klientów, którzy już mieli okazje skorzystać z usług firmy. Dlatego niezbędna jest stała komunikacja z klientem i stałe monitorowanie opinii na temat firmy. Ponieważ to dzięki takim opiniom potencjalny klient przekona się o wszystkich zaletach usług oraz produktów oferowanych przez firmę. Negatywne opinie również mają znaczenie, dzięki nim można wyciągnąć cenne lekcje i dążyć do udoskonalenia produktu bądź usługi. Często ciężko jest poradzić sobie z negatywnymi ocenami, jednak istnieje kilka ważnych zasad, które pozwolą poradzić sobie z negatywnymi opiniami. Przede wszystkim trzeba pamiętać, aby zachować profesjonalizm i nie kierować się emocjami. Reakcja na taki komentarz powinna być rzeczowa i wyważona. Trzeba skrupulatnie przeglądać wszystkie oceny wydawane przez klientów i na każde reagować, niezależnie od ich nacechowania. W budowaniu dobrej reputacji z pewnością pomoże narzędzie, jakim jest Rating Captain.

Opinie mają wpływ na potencjalnych klientów

Sugerując się wszystkimi sukcesami SEOSEM24 można zauważyć, że wszystkie komentarze mają ogromny wpływ na potencjalnych, nowych klientów. Dzięki dobrym i złym opiniom i odpowiedniej reakcji pracowników, można zyskać kolejnych nowych klientów. Każdy klient przed podjęciem finalnej decyzji, chcą poznać doświadczenia innych kupujących, aby utwierdzić się, że dokonało się właściwego wyboru. Nowi klienci wierzą, że skoro inni zaufali firmie, to i oni mogą. Dlatego trzeba pozwolić zaangażować się klientom w budowanie wizerunku firmy w internecie.