marketing

Czy pamiętasz bardzo popularne wyrażenie „podążaj za pieniędzmi”? Prawdziwa reakcja na skandal Watergate Nixona. Nixon płakał i zrezygnował, ale hasło zostało z nami przez dziesięciolecia i nadal jest bardziej aktualne niż kiedykolwiek. Naprawdę świetna rada na wszystko. Przyjdźcie bliżej, chłopcy i dziewczęta, dziś rzucić nieco światła na wydatki na reklamy mobilne, przyjrzeć się głównym problemom, które mogą wyczerpać kampanie reklamowe i sprawdzić najpopularniejsze formaty reklam zarabiające pieniądze. To powinno szybko przypomnieć, że kreatywność może usprawnić marketing, ale udany marketing jest napędzany matematyką i… no cóż (to jest nowy) – epidemią. Ciekawostka dla Ciebie: w ciągu ostatniego tygodnia Redid poinformował o szybkim wzroście aplikacji mobilnej ze wzrostem ruchu nawet o 50%! Reklama w aplikacji była już na pierwszym miejscu i wygląda na to, że odtąd można ją koronować na KRÓLA wszystkiego. Wydaje się, że nawet ogólnoświatowa kwarantanna jest przyjazna dla aplikacji i zapewnia ciągły wzrost i dojrzewanie. Teraz spójrzmy na liczby i zobaczmy, o co tyle zamieszania.

Najważniejsze powody, dla których powinieneś dzisiaj zwiększyć swój budżet mobilny

Na początek przyjrzyjmy się cyfrowym nawykom pokoleń, które sprzedajemy do dzisiejszych czasów, i zauważmy, że kluczowa jest strategia mobilna. To się nie zmieni w najbliższym czasie: oprócz naszych zorientowanych na urządzenia mobilne Millenialsów i tłumu iGen, ci, którzy pojawią się później, nie przychodzą nawet bez smartfonów, jest to oferta 2 za 1. W Stanach Zjednoczonych 91% osób w wieku 14–18 lat i 73% osób w wieku 11–13 lat jest użytkownikami smartfonów, żyją między iPhonem a iPadem i bardziej lubią telefony niż ludzie (mówi Atlantic). Ale dygresujemy; porozmawiajmy o liczbach i policzmy pieniądze. Wydatki na reklamy mobilne przekroczyły już wszystkie inne media, a w ciągu zaledwie kilku lat oczekuje się, że będą ponad dwukrotnie wyższe niż w przypadku telewizji. Ponadto, według eMarketer, prawie 70% ruchu internetowego jest obecnie mobilne, a 75% filmów ogląda się na smartfonach.

Internet mobilny czy w aplikacji?

Czy zuchwalstwo byłoby założyć, że mamy w 100% poprawną odpowiedź na to pytanie? Cóż, robimy. Nasza rzeczywistość na urządzenia mobilne jest w rzeczywistości bardziej rzeczywistością na urządzenia mobilne. Wszyscy wstrzymujemy oddech w nadziei, że mobilna sieć zyska popularność dzięki nowym prędkościom 5G. Ale na razie eMarketer mówi, że prawie 90% czasu mobilnego przeznacza się na aplikacje. I szybkie spojrzenie na statystyki App Annie mówi nam, że w aplikacji reklamy jest ustawiona na dotarcie $ 201 miliardów dolarów w roku 2021. Tak, tak, na pewno w aplikacji!

Formaty reklam do rozważenia

Jeśli udało Ci się wybrać profesjonalną sieć reklamową, na pewno będziesz mieć dostęp do wszystkich najpopularniejszych i najczęściej używanych rodzajów reklam w aplikacji. Przez lata znosiliśmy wszystko, od teraz umierających reklam banerowych, po niesamowite zaawansowane reklamy AR. Uważamy, że można z powodzeniem stosować większość formatów reklam, zwłaszcza gdy odpowiedni typ i format jest uzupełniony inteligentnym rozmieszczeniem. A może zaczniemy od pogłębienia typów i formatów reklam mobilnych? Znaleźliśmy dla Ciebie bardzo szczegółowy przewodnik po Admixerze. Ponadto, gdy tam jesteś, możesz również sprawdzić post Admixera w rozmiarach reklam mobilnych. Ale na razie przyjrzyjmy się kilku najpopularniejszym formatom reklam w aplikacji, które mogą pomóc Ci przyciągnąć i zaangażować odbiorców oraz zwiększyć przychody. I to nie.

Wideo. 50% wszystkich zasobów reklamowych w aplikacjach to format wideo, nie ma wątpliwości, że wideo jest jednym z najbardziej skutecznych elementów w każdej cyfrowej strategii marketingowej i tak jest już od jakiegoś czasu. Możemy faktycznie wymienić zalety formatu wideo na wiele dni, jest to niezaprzeczalne narzędzie do zarabiania pieniędzy dla reklamodawców i wydawców. Według Hubspot liczba firm, które wykorzystują wideo jako narzędzie marketingowe, przekroczyła 80%, a 88% marketerów twierdzi, że wideo zapewnia im dodatni zwrot z inwestycji.  Insivia twierdzi, że widzą 100% wzrost zużycia mobilnego wideo w ujęciu rocznym. I ostatni punkt dotyczący formatu wideo: według badań eMarketer w USA, przewiduje się, że wydatki na reklamy mobilne wzrosną o 56% w ciągu zaledwie dwóch lat. Ponadto większość bardziej zaawansowanych typów formatów wideo szybko zyskuje na popularności, zaokrągliliśmy te najbardziej popularne:

Nagrodzony film

Format reklam wideo nagradzanych to wideo, które użytkownik może obejrzeć w zamian za jakąś zachętę, stąd nazwa. Interactive Advertising Bureau (IAB) twierdzi, że 80% użytkowników chętnie ogląda reklamy w zamian za nagrodę . Co więcej, z biegiem lat wydatki wzrosły o niewiarygodne 245%. Format reklamy wideo 360 ° to kolejny twórca pieniędzy, który w 86% twierdzi, że zdecydowanie zaangażowałby się w interaktywną reklamę wideo 360 °. Następnie mamy AR, z globalnym dochodem z reklam w rzeczywistości rozszerzonej prognozowanym na 2 miliardy do 2022 roku.

Śródmiąższowy

Ten format reklam pełnoekranowych jest obecnie jednym z najpopularniejszych. Reklamy pełnoekranowe mogą natychmiast przyciągnąć uwagę, zaangażować się, zwiększyć liczbę pobrań i przychody. Ten format jest również idealny do masażu, stanowi wyraźne wezwanie do działania i oferuje piękne i niezapomniane kreatywne treści. Ten format ma 2-3 razy wyższy współczynnik klikalności w porównaniu do banerów reklamowych.

Transparent

Jesteśmy teraz świadkami upadku tej klasycznej reklamy. Format banera powoli, ale z pewnością staje się odległym wspomnieniem. W ubiegłym roku widzieliśmy głównym odejście od banerów i kierunku filmu, pełnoekranowych i tych rodzimych. Niestety banerom brakuje kreatywności i dość często są źle zaprojektowane. W 2016 r. Przeprowadzono świetną ankietę, która wykazała, że 60% kliknięć banerów reklamowych w telefonach komórkowych jest przypadkowych, ludzie klikają je tylko przez pomyłkę.

Kierowanie w aplikacji

Zaawansowana technologia pozwala nam docierać do użytkowników na podstawie zainstalowanych aplikacji oraz śledzić i docierać do użytkowników w aplikacji w czasie rzeczywistym z najwyższą dokładnością. Kierowanie w aplikacji może być oparte na typie urządzenia, identyfikatorze, płci, wieku, zachowaniu użytkownika, danych demograficznych, godzinie, dacie, systemie operacyjnym itp. Dodatkowo, geofencing pozwala nam reklamować się w promieniu około mili konkretna lokalizacja. Telefon komórkowy jest używany przez jedną osobę, wszystkie informacje, a także zainstalowane aplikacje są połączone i są reprezentatywne dla właściciela telefonu i umożliwiają niezwykle precyzyjne celowanie. Yory Wurmser z eMarketer mówi, że marki ponownie zastanowią się nad reklamą w aplikacji w 2020 r. Przewiduje, że kierowanie kontekstowe stanie się bardziej powszechne, a najnowocześniejsze formaty (interaktywne, AR, odtwarzalne, nagradzane) będą częściej wykorzystywane w celu docierania do klientów.

Blokery reklam mobilnych

Raport Global Web Index z 2018 roku mówi, że 4 na 10 użytkowników ucieka się do instalowania programów blokujących reklamy. I łatwo znajdują motywację: najnowsze dane mówią nam, że 48% ma dość ogromnej liczby reklam, z którymi są bombardowani każdego dnia, 47% twierdzi, że reklamy są zbyt denerwujące i natrętne, 38% uważa, że reklamy są zainfekowane wirusami, a 22% wyraziło dezaprobatę personalizacją. Jedyną dobrą wiadomością jest to, że jeszcze nie osiągnęliśmy tak wysokich liczb blokujących reklamy na komputerach w aplikacji. Na razie tylko 23% użytkowników mobilnych w Ameryce Północnej blokuje reklamy na swoich smartfonach w porównaniu z 38%, które blokują je na komputerach. Wszystko to oczywiście nie tylko rozczarowuje reklamodawców i wydawców, ale w rzeczywistości uderza tam, gdzie najbardziej boli – zysk.

Wyjście? Reklamodawcy i wydawcy muszą znaleźć mniej inwazyjny i obciążający sposób na jak najszybsze wdrożenie swoich wiadomości, w przeciwnym razie stracą jeszcze więcej pieniędzy. Muszą dokładnie przemyśleć swoją strategię reklamową w aplikacji i zastosować najnowsze formaty reklam. Te, które publiczność wydaje się kochać. Blokery reklam nigdzie się nie pojawią i będą rosły wraz z popytem. Tak więc reklamodawcy i wydawcy powinni wspólnie przejść na dobrą stronę i oferować godne zaufania podejście reklamowe.