program do mailingu

Newsletter można nazwać gazetą biznesową. I jak każda gazeta, musi on oferować fascynujące i znaczące informacje, aby Twoja marka się wyróżniała. Przyjrzyjmy się 5 pomysłom na newslettery firmowe, które możesz wdrożyć w swojej reklamie, wykorzystując program do mailingu:

1. Przedstawianie swoich klientów i pracowników

Konsumentów bardziej przyciągają marki, które publicznie pokazują, że dbają o swoich klientów i pracowników. Program do mailingu pozwala w łatwy sposób podzielić się taką informacją ze swoimi klientami. Newslettery to świetne narzędzie do rozwoju marki biznesowej i osobistej, które można używać do pielęgnowania relacji z klientami. Na przykład w swoim newsletterze możesz podać krótkie profile kluczowych pracowników. Dzięki tym informacjom Twoi klienci dowiedzą się, z kim mają do czynienia, co z całą pewnością zwiększy ich zaufanie.

2. Podkreśl to, co robisz dobrze

Wykorzystaj badania, studia przypadków i infografiki w swoim newsletterze, aby podkreślić sukcesy swojej firmy. To dobry sposób na pokazanie, co dokładnie wyróżnia Cię spośród innych firm w Twoim zakresie. Wykorzystując program do mailingu podkreśl, co Twoja firma i jej zespół robią dobrze. Podaj badania, dotyczące wpływu Twoich usług na biznes klientów.

3. Podsumowania blogów

Świetnym pomysłem na newsletter jest podsumowanie wszystkich postów na blogu, z przeszłości i teraźniejszości, które odniosły sukces. Daje to wgląd w wiedzę i doświadczenie Twojej firmy i jest świetnym sposobem na zapewnienie wartościowych informacji odbiorcom. Dobrą strategią takiego mailingu jest zastosowanie jasnych kolorów i obrazów, które są zachęcające i utrzymują zaangażowanie klientów.

4. Korzystanie z filmów

Żyjemy w bardzo wizualnym świecie, a obrazy i filmy stały się kluczową częścią marketingu. Korzystanie z filmów video jest skutecznym narzędziem. Badania wskazują, że umieszczanie filmów w newsletterach zwiększa ich współczynnik otwierania.

5. Oferty i promocje

Ludzi w naturalny sposób przyciągają okazje i promocje. Dlatego promowanie sprzedaży i kwot w newsletterach jest łatwym sposobem na przyciągnięcie uwagi docelowych klientów. Na przykład możesz zaoferować ekskluzywną ofertę tylko dla subskrybentów, która zmotywuje osoby niebędące subskrybentami do subskrybowania Twoich newsletterów.