copywriter

Czym są słowa kluczowe i jak je dobierać?

Słowo kluczowe, jak sama nazwa sugeruje, to najważniejsze frazy, która determinują tematykę tekstu – to fundament, na którym zbudowana jest jego całość. Szczególną rolę odgrywają w pozycjonowaniu stron www poprzez mechanizmy SEO, bo dobrze dobrane frazy pokierują użytkowników dokładnie tam, gdzie chcą dotrzeć. Co można nazwać „słowem kluczowym”? Wyszukiwarka internetowa […]

Continue Reading
program do mailingu

5 pomysłów na to, jak wykorzystać program do mailingu

Newsletter można nazwać gazetą biznesową. I jak każda gazeta, musi on oferować fascynujące i znaczące informacje, aby Twoja marka się wyróżniała. Przyjrzyjmy się 5 pomysłom na newslettery firmowe, które możesz wdrożyć w swojej reklamie, wykorzystując program do mailingu: 1. Przedstawianie swoich klientów i pracowników Konsumentów bardziej przyciągają marki, które publicznie […]

Continue Reading
słodkie podziękowanie

Słodkie “dziękuję” – jak je wyrazić?

Składanie podziękowań z różnych okazji to często dobra okoliczność do ofiarowania podarunku w postaci słodyczy. Czekoladki lub nietuzinkowy prezent ze słodkościami w tle są świetnym pomysłem w różnych przypadkach. Kiedy słodkości jako forma podziękowania sprawdzają się najbardziej? O tym w dzisiejszym artykule. Upominki weselne i nie tylko Słodkości lubią wszyscy […]

Continue Reading
marketing

Pozycjonowanie sklepów internetowych – czy warto zlecić to agencji?

Jeśli masz swój własny sklep internetowy, to z pewnością wiesz, że jego optymalizacja i pozycjonowanie to właściwie konieczność. Pozostaje tylko pytanie, jak podejść do tej kwestii – zająć się nią samodzielnie, czy zlecić ją agencji? Przedstawiamy najważniejsze informacje związane z tym tematem! Pozycjonowanie sklepów internetowych – specyfika Wszystkie zasady SEO zachowują […]

Continue Reading